Klacht POSTNL: onvoldoende frankering

Klachtnummer
# 43901
Gebruiker
klachten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

geachte heer/mevrouw,
ik krijg van U een herinnering voor onvoldoende gefrankeerde post.
Teneerste heb ik die post niet gezien en ook controleer ik niet elk poststuk dat in mijn postbus ligt allereerst op voldoende frankering. ten tweede ontvang ik een kaart van u waarop staat dat ik onvoldoende gefrankeerde post heb ontvangen.
het kan toch niet zo zijn dat ik verantwoordelijk wordt gehouden om te controleren of zaken die men mij stuurt voldoende gefrankeerd zijn en als dat niet zo is deze post niet accepteer. Ik zit echt niet de hele dag te wachten op de post om dit te controleren en per direct te retourneren. Ook ben ik niet in dienst van post nl.
ik ben dan ook niet bereid de porto voor mijn rekening te nemen

Gewenste oplossing

stoppen met aanmaning om porto te betalen voor zaken die ik niet heb veroorzaakt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen