Opgelost door POSTNL: Onvoldoende gefrankeerd poststuk

Sjef1982

Hallo

ik heb een kaart in de brievenbus ontvangen of ik nog 5,84 euro wil betalen.
waarschijnlijk zal dit om een envelop gaan die ik vorige week heb ontvangen...

dit was gefrankeerd als brievenbus pakketje,
maar ging waarschijnlijk hier niet in de brievenbus,,,
aangezien ze dit wel hebben achtergelaten...los op mijn inrit op onder de carport!
(wat ze kennelijk heel normaal vinden bij PostNL ) ga ik deze kosten niet betalen.

zoiezo kan ik er niks aan doen, en ten tweede, op het pakket stond ook niks vermeld, en ten derde dan hadden ze het mee moeten nemen en zoiezo niet los op mijn oprit moeten leggen,

ik hoor graag een oplossing?

Dank u
mevgr Sjef vd Kerkhof

wissen uit systeem, niet te betalen aanslag.

Geachte meneer v.d. Kerkhof,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen voor een pakje wat u zelf heeft ontvangen en niet zelf heeft verstuurd. Ik begrijp dat dit niet een gewenste situatie is.

Uiteraard hoeft u de portokaart niet te betalen. Ik heb de portokaart voor u afgeboekt en hier een melding van gemaakt. Dit is inderdaad niet de bedoeling en mijn oprechte excuses voor het ongemak!
    U mag de sticker verwijderen van de kaart en erop zetten: 'Afgeboekt in overleg met KS' en in de oranje brievenbus doen. Zo voorkomt u de herinneringen.

Nans
    Klantenservice PostNL