Opgelost door POSTNL: Onvoldoende gefrankeerd volgens Post.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184997
Gebruiker
Urs
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb vanochtend een kaart met een boete van €5,11 ontvangen, omdat ik volgens Post.nl te weinig heb gefrankeerd. Wil het nu dat het postagentschap van Post.nl dit pakje zelf heeft gefrankeerd. Dus bij wie ligt nu eigenlijk de fout? Het boete bedrag slaat ook helemaal nergens op. Pakje kon gewoon door de brievenbus. Kunnen ze mij verplichten om te betalen?

Gewenste oplossing

Kwijtschelding boete Post.nl
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw, Hammers,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen voor een zending die u bij een servicepunt heeft gefrankeerd.

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u dan een portokaart ontvangt. Ik heb met de betaalcode gekeken naar de zending gekeken. Ik zie dat het inderdaad niet klopt. Daarom heb ik de portokaart voor u afgeboekt. Deze hoeft u nu niet te betalen. Mijn excuses voor het ongemak, hopelijk komt het niet weer voor.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Urs
    Datum
    Super netjes afgehandeld door Post.nl. Bedankt!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen