Klacht POSTNL: Onvoldoende porto op verzonden of ontvangen poststuk

Klachtnummer
# 80185
Gebruiker
martinbab27
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan betrokken poststuk niet vinden Betaalcode is U01.141003.003141

datum 6-10-2014

Heb onlangs een gelijke Porto kaart van U gekregen met gelijk bedrag. Ik heb hierop verschuldigde bedrag met postzegels voorzien en verstuurd. Is dit een herinnering, of een nieuwe Portokaart?

De oplossing

Graag juiste poststuk bekend maken. Dank U

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Liowsky, Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas. U geeft aan een portokaart te hebben ontvangen van een door u onbekend poststuk. Zoals telefonisch besproken kunt u de kaart retourneren zodat de portokaart komt te vervallen. Mijn excuses voor de verwarring die door de portokaart is veroorzaakt.Met vriendelijke groet,
    Tineke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen