Klacht POSTNL: Onvolledige dekking kosten schade

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358372
Gebruiker
Douwe Bin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postbezorger heeft de brievenbus beschadigd. PostNL vergoed alleen de brievenbus maar de verzendkosten niet.

De oplossing

Verzendkosten verhalen bij postnl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw klacht bij PostNL. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens heeft mijn collega in een e-mail aangegeven dat u er voor heeft gekozen om een brievenbus bij een webshop te kopen en dat de verzendkosten hiervan vallen onder gevolgschade. U heeft daarop aangegeven dat dat klopt en dat mijn collega uw vorige mail mag vergeten en dat u uw woorden terugneemt. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Douwe Bin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen