Klacht POSTNL: Onvolledige dekking kosten schade

Douwe Bin

Postbezorger heeft de brievenbus beschadigd. PostNL vergoed alleen de brievenbus maar de verzendkosten niet.

Verzendkosten verhalen bij postnl

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw klacht bij PostNL. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens heeft mijn collega in een e-mail aangegeven dat u er voor heeft gekozen om een brievenbus bij een webshop te kopen en dat de verzendkosten hiervan vallen onder gevolgschade. U heeft daarop aangegeven dat dat klopt en dat mijn collega uw vorige mail mag vergeten en dat u uw woorden terugneemt. Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

Douwe Bin