Klacht POSTNL: onvoorzichtig omgaan met post van derden

Klachtnummer
# 379091
Gebruiker
eismann Rene
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een enveloppe die wordt bezorgt die aan 4 kanten open is en op de klein puntje nog bij elkaar zit dus weet niet of alles er nog in zit.

De oplossing

dat de bezorger er op aan gesproken wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw post zwaar beschadigd bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post. Ik kan me dan ook voorstellen dat u niet blij bent dat het anders is gelopen. Ik geef uw klacht door aan afdeling van de postbezorging, zodat de betrokken postbode hierop aangesproken wordt. Dit gebeurt uiterlijk 25 juli. U ontvangt hier echter geen reactie op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?