Klacht POSTNL: Onvriendelijke klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374226
Gebruiker
RodeAppel#631
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al 2 dagen gezeur met PostNL, en dan voornamelijk met de klantenservice. Ze weigeren mij als ontvanger te helpen en blijven me doorsturen naar de verzender (die overigens alles netjes afhandelt). Als ontvanger kan ik echter geen klacht indienen of duidelijkheid krijgen over wat er mis gaat. Daarnaast wordt er gelogen aan de telefoon (afzender zou meer moeten kunnen regelen met de zakelijke afdeling, wat niet het geval is) en spreken de verschillende medewerkers elkaar tegen. De ene kan wel een pakket terug vinden aan de hand van postcode + huisnummer, terwijl het volgens de andere echt alleen kan aan de hand van de barcode.

Gewenste oplossing

Dat PostNL zelf de verantwoordelijkheid neemt, mijn klachten aan neemt en me niet constant doorverwijst naar de verzender.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heeft u de Track & Trace code van het pakket niet meegezonden, maar wanneer het om schade of vermissing gaat van een pakket, dan zullen we u inderdaad doorverwijzen naar de afzender. De afzender is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket en u heeft een overeenkomst met de verzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen