Klacht POSTNL: Onvriendelijke klantenservice
Details
Klacht
Al 2 dagen gezeur met PostNL, en dan voornamelijk met de klantenservice. Ze weigeren mij als ontvanger te helpen en blijven me doorsturen naar de verzender (die overigens alles netjes afhandelt). Als ontvanger kan ik echter geen klacht indienen of duidelijkheid krijgen over wat er mis gaat. Daarnaast wordt er gelogen aan de telefoon (afzender zou meer moeten kunnen regelen met de zakelijke afdeling, wat niet het geval is) en spreken de verschillende medewerkers elkaar tegen. De ene kan wel een pakket terug vinden aan de hand van postcode + huisnummer, terwijl het volgens de andere echt alleen kan aan de hand van de barcode.Gewenste oplossing
Dat PostNL zelf de verantwoordelijkheid neemt, mijn klachten aan neemt en me niet constant doorverwijst naar de verzender.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.