Klacht POSTNL: Onvriendelijke klantenservice

RodeAppel#631

Al 2 dagen gezeur met PostNL, en dan voornamelijk met de klantenservice. Ze weigeren mij als ontvanger te helpen en blijven me doorsturen naar de verzender (die overigens alles netjes afhandelt). Als ontvanger kan ik echter geen klacht indienen of duidelijkheid krijgen over wat er mis gaat. Daarnaast wordt er gelogen aan de telefoon (afzender zou meer moeten kunnen regelen met de zakelijke afdeling, wat niet het geval is) en spreken de verschillende medewerkers elkaar tegen. De ene kan wel een pakket terug vinden aan de hand van postcode + huisnummer, terwijl het volgens de andere echt alleen kan aan de hand van de barcode.

Dat PostNL zelf de verantwoordelijkheid neemt, mijn klachten aan neemt en me niet constant doorverwijst naar de verzender.

Helaas heeft u de Track & Trace code van het pakket niet meegezonden, maar wanneer het om schade of vermissing gaat van een pakket, dan zullen we u inderdaad doorverwijzen naar de afzender. De afzender is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket en u heeft een overeenkomst met de verzender.