Klacht POSTNL: Onwaarheden gemeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403358
Gebruiker
E. Teela
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mededeling dat mijn moeder niet thuis was toen de bezorger kwam. Ze ia echter niet weggeweest. Nu mag iemand van 83 en slecht ter been een doos met 6 flessen ophalen bij een afhaallocatie?!!!!

De oplossing

Het pakket alsnog naar mijn moeder brengen. Het wordt niet voor niets online besteld!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de pakketbezorging bij uw moeder. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg vreemd dat de bezorger heeft aangegeven dat uw moeder niet thuis was op het moment van leveren, terwijl uw moeder er wel degelijk was. Wat ik graag voor uw moeder wil doen is controleren of ik hier een klacht over in kan dienen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - De bevestiging dat de deurbel op het moment van mislukte bezorging goed werkte;
    - of uw moeder ook een gemist briefje heeft ontvangen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    E. Teela
    Datum
    Deurbel werkt prima.
    Briefje wel in de brievenbus gevonden. Mijn moeder woont in een serviceflat. De brievenbussen bevinden zich beneden en mijn moeder woont boven.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde informatie.

    Ik heb een klacht voor u doorgezet naar het depot van de bezorger. Hier zal dit intern door zijn teamleider worden opgepakt en met hem worden besproken. Dit zal intern plaats vinden dus u ontvangt hier verder geen bericht meer van. Ik ga ervan uit dat dit in de toekomst niet weer voor zal komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Teela
Datum
Uiteindelijke oplossing
Intern bespreken met personeelslid indien nodig. Ik heb hier echt helemaal niets aan!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen