Klacht POSTNL: Onwaarheden gemeld

E. Teela

Mededeling dat mijn moeder niet thuis was toen de bezorger kwam. Ze ia echter niet weggeweest. Nu mag iemand van 83 en slecht ter been een doos met 6 flessen ophalen bij een afhaallocatie?!!!!

Het pakket alsnog naar mijn moeder brengen. Het wordt niet voor niets online besteld!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de pakketbezorging bij uw moeder. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Erg vreemd dat de bezorger heeft aangegeven dat uw moeder niet thuis was op het moment van leveren, terwijl uw moeder er wel degelijk was. Wat ik graag voor uw moeder wil doen is controleren of ik hier een klacht over in kan dienen.

- De bevestiging dat de deurbel op het moment van mislukte bezorging goed werkte;
    - of uw moeder ook een gemist briefje heeft ontvangen.

Deurbel werkt prima.
    Briefje wel in de brievenbus gevonden. Mijn moeder woont in een serviceflat. De brievenbussen bevinden zich beneden en mijn moeder woont boven.
    Geachte heer, mevrouw,

Dank u wel voor uw reactie met de gevraagde informatie.

Ik heb een klacht voor u doorgezet naar het depot van de bezorger. Hier zal dit intern door zijn teamleider worden opgepakt en met hem worden besproken. Dit zal intern plaats vinden dus u ontvangt hier verder geen bericht meer van. Ik ga ervan uit dat dit in de toekomst niet weer voor zal komen.

E. Teela
Intern bespreken met personeelslid indien nodig. Ik heb hier echt helemaal niets aan!