Klacht POSTNL: Onwijs slechte service en de omgang met spullen van mensen echt asociaal! Absurd!
Details
Klacht
Heb nu 2 keer achter elkaar in 3 dagen tijd een beroerd slechte ervaring gehad met PostNL! De eerste keer plak ik een briefje op de deur ( niemand thuis? wilt u dan aub het pakketje bezorgen bij nummer 57). Op nummer 57 woont mijn zus en aangezien ik een bestelling verwachte met een waarde van 300 euro wil ik deze natuurlijk in goede handen laten ontvangen, de postbezorger heeft waarschijnlijk in mijn gedachte gedacht van ja dag ik bezorg het gewoon lekker aan de overkant. Heeft ie dus niks gedaan met mijn vraag/wens en het gewoon bij een willekeurig iemand gebracht die ik dus helemaal niet ken! Daarbij stond er op de track en trace dat er voor dit pakketje een handtekening vereist was! Ook dit is dan uiteraard ook niet gebeurd! De tweede keer werd er aan gebeld en werd het pakketje gewoon voor de deur neer gezet op de grond en was de bezorger gewoon verder gegaan met zijn ronde! Vind dit echt een hele slechte service! Word zo niet respectvol om gegaan met pakketjes van mensen! Alsof het allemaal maar niks is wat iemand besteld! Echt een dikke vette klacht! Kan echt niet dit! Ronduit asociaal!Gewenste oplossing
Iemand zijn vraag/wens respecteren! Respectvol met spullen van andere omgaan! En niet alleen met de pakketjes! Maar ook met de mensen zelf!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.