Klacht POSTNL: Onwil medewerking post.nl van verdwijning pakket uit Amerika

KROOK123

Pakket retour America zonder opgave van reden?. Ik heb niets ontvangen, maar ondanks dat de track en trace aangeeft dat mijn pakket is bezorgt en hier voor is getekend (door een vreemde) zegt post.nl dat mijn pakket retour is gegaan naar America omdat het pakket niet af te leveren was. Diversen plaatsen zijn genoemd waar mijn pakket zou liggen en als laatste 25-09-2017 zou het nu op Schiphol liggen ( tekenen ze daar handmatig de pakketten als ze binnen komen?) Een bewijs dat mijn pakket inderdaad op Schiphol ligt of is gegaan kan of wil post.nl niet geven en kunnen niets meer voor mij doen. Diversen verhalen locaties en andere onzin is mij toegezegd waar het pakket zou zijn, met het gevolg dat nu alle controle weg is van pakket.

Pakket snel ontvangen

Geachte heer van Kuilenburg,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket uit Amerika retour is gestuurd. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wat hiervan de reden is en alsnog uw zending wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat uw pakket inderdaad retour is gestuurd naar de afzender. Spijtig genoeg kan ik dit niet meer tegenhouden of terugdraaien. De reden van retour staat vermeld op het pakket zelf, de afzender kan dit voor u controleren zodra hij het pakket retour heeft ontvangen. De afzender kan volgens internationale afspraken eventueel in het land van verzending een onderzoek starten bij het verzendende postbedrijf. Afhankelijk van de voorwaarden komt de afzender in aanmerking voor een vergoeding, het spijt me dat ik hierin verder geen actie voor u kan ondernemen. Mijn excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden, ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar