Klacht POSTNL: Onwillige postnl pakket zoek!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 630393
Gebruiker
B1952
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket met T&T vanuit het buitenland ingeklaard in Nederland . Kosten voldaan
Pakket afgeleverd bij postnl punt. In dorp 1 nee daar is het niet maar in dorp 2 ook daar is het niet dan op verzoek van postnl naar dorp 3. Nee nergens te vinden???
Jammer zegt postnl daar doen we niets aan 3 x gebeld maar niemand die iets wil doen. Reden van weigering dit is ons beleid klaar .
Graag oplossing voor dit probleem.

Gewenste oplossing

Onderzoek instellen en kosten vergoeden.
Geboden oplossing
De afzender heeft hier niets mee te maken. Het pakket is aangekomen bij postnl inklaren daarvoir is betaald door mij. Dus postnl zou zijn klanten beter van dienst moeten zijn . Pakket plus mijn geld zoek!!!! PostNl belt idd maar hangt gelijk op bang voor klantreactie??? Slechte organisatie ze blijven de schuld afschuiven op anderen en doen zelf niets dan schade berokkenen aan clienten. Zoek het maar uit is het beleid van POSTNL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u tevergeefs naar het PostNL-punt bent geweest om uw zending op te halen. Namens PostNL excuses, natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent.

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie via klachtkompas.

    Om meer duidelijkheid te krijgen heb ik gebeld met de afhaallocatie, maar helaas heb ik niet kunnen achterhalen waarom de zending daar niet is. Mijn advies is om voor een oplossing contact op te nemen met de afzender. Als opdrachtgever kan de afzender, afhankelijk van de gekozen verzendwijze, een onderzoek laten opstarten.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen