Klacht POSTNL: Onwillige postnl pakket zoek!!!

B1952

Pakket met T&T vanuit het buitenland ingeklaard in Nederland . Kosten voldaan
Pakket afgeleverd bij postnl punt. In dorp 1 nee daar is het niet maar in dorp 2 ook daar is het niet dan op verzoek van postnl naar dorp 3. Nee nergens te vinden???
Jammer zegt postnl daar doen we niets aan 3 x gebeld maar niemand die iets wil doen. Reden van weigering dit is ons beleid klaar .
Graag oplossing voor dit probleem.

Onderzoek instellen en kosten vergoeden.
De afzender heeft hier niets mee te maken. Het pakket is aangekomen bij postnl inklaren daarvoir is betaald door mij. Dus postnl zou zijn klanten beter van dienst moeten zijn . Pakket plus mijn geld zoek!!!! PostNl belt idd maar hangt gelijk op bang voor klantreactie??? Slechte organisatie ze blijven de schuld afschuiven op anderen en doen zelf niets dan schade berokkenen aan clienten. Zoek het maar uit is het beleid van POSTNL

Geachte heer/mevrouw

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u tevergeefs naar het PostNL-punt bent geweest om uw zending op te halen. Namens PostNL excuses, natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie via klachtkompas.

Om meer duidelijkheid te krijgen heb ik gebeld met de afhaallocatie, maar helaas heb ik niet kunnen achterhalen waarom de zending daar niet is. Mijn advies is om voor een oplossing contact op te nemen met de afzender. Als opdrachtgever kan de afzender, afhankelijk van de gekozen verzendwijze, een onderzoek laten opstarten.

Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

PostNL klantenservice