Klacht POSTNL: onzorgvuldig handelen dor postnl en myparcel dr onderzoek meubelstuk kwijtgeraakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367154
Gebruiker
ananas#313
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een artikel gekocht via een winkel die het viapost.nl zeggen ze verstuurd hebben , ikwacht nu al anderhalve week en na enig malen tracecode met beschrijving ""vertraagd"" uiteindelijk niks ontvangen bij ondrzoek doormyparcel zegt men nu dat het artikel vermist is , en het dus niet ga krijgen , is een groot artikel hoe kan dit nu zoek raken ?

De oplossing

alsnog nazoeken waar dit artikel gebleven is da tin grote doos verstuurd is , me teen tracecode , hoe kan dit vermist zijn , blijven nazoeken , de chauffeur navragen en het filiaalwaar het opgehaald is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik adviseer u om hierover contact op te nemen met de afzender. De reden daarvoor is omdat de afzender onze opdrachtgever is en ons betaald heeft voor de verzending. Dat maakt de afzender onze klant. Omdat u de afzender betaald heeft, bent u de klant van de afzender. In deze situatie kunt u de afzender aanspreken over het feit dat u nu niet gekregen heeft, waarvoor u betaald heeft. De afzender kan ons aanspreken over het feit dat hij ons betaald heeft voor een service die wij nu niet geleverd hebben.

    De afzender kan bij ons een onderzoek aanvragen naar het pakket. Indien het onderzoek uitwijst dat het pakket vermist is geraakt, dan hoort de afzender u een passende oplossing te bieden. De afzender blijft namelijk verantwoordelijk tot dat u het pakket ontvangen heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ananas#313
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket blijft weg en er wordt slechtvgereageerd door postnl en afzender en volgens nmij slecht gezocht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen