Klacht POSTNL: onzorgvuldig handelen dor postnl en myparcel dr onderzoek meubelstuk kwijtgeraakt

ananas#313

ik heb een artikel gekocht via een winkel die het viapost.nl zeggen ze verstuurd hebben , ikwacht nu al anderhalve week en na enig malen tracecode met beschrijving ""vertraagd"" uiteindelijk niks ontvangen bij ondrzoek doormyparcel zegt men nu dat het artikel vermist is , en het dus niet ga krijgen , is een groot artikel hoe kan dit nu zoek raken ?

alsnog nazoeken waar dit artikel gebleven is da tin grote doos verstuurd is , me teen tracecode , hoe kan dit vermist zijn , blijven nazoeken , de chauffeur navragen en het filiaalwaar het opgehaald is

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik adviseer u om hierover contact op te nemen met de afzender. De reden daarvoor is omdat de afzender onze opdrachtgever is en ons betaald heeft voor de verzending. Dat maakt de afzender onze klant. Omdat u de afzender betaald heeft, bent u de klant van de afzender. In deze situatie kunt u de afzender aanspreken over het feit dat u nu niet gekregen heeft, waarvoor u betaald heeft. De afzender kan ons aanspreken over het feit dat hij ons betaald heeft voor een service die wij nu niet geleverd hebben.

De afzender kan bij ons een onderzoek aanvragen naar het pakket. Indien het onderzoek uitwijst dat het pakket vermist is geraakt, dan hoort de afzender u een passende oplossing te bieden. De afzender blijft namelijk verantwoordelijk tot dat u het pakket ontvangen heeft.

ananas#313
Pakket blijft weg en er wordt slechtvgereageerd door postnl en afzender en volgens nmij slecht gezocht