Klacht POSTNL: Ook door binnen een uur terug te gaan naar het afgiften punt kan of wil men mij niet helpen.

Klachtnummer
# 487924
Gebruiker
Giel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na het afgeven van een pakket wordt er geen track en trace code per mail door ons ontvangen.

De oplossing

Ons pakket is nu wel terecht maar er moet een manier worden gevonden om een track en trace nummer opnieuw af te geven eventueel tegen betaling van een klein bedrag. Het niet ontvangen moet worden uitgesloten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de Track & Trace code behorende bij het pakket dat u verzonden heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat hier nu precies de situatie is. Heeft u in dit geval van tevoren een label gekocht, of heeft u dit op het afgiftepunt gedaan? En heeft u daarbij geen verzendbewijs ontvangen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen