Klacht POSTNL: Ook door binnen een uur terug te gaan naar het afgiften punt kan of wil men mij niet helpen.

Giel

Na het afgeven van een pakket wordt er geen track en trace code per mail door ons ontvangen.

Ons pakket is nu wel terecht maar er moet een manier worden gevonden om een track en trace nummer opnieuw af te geven eventueel tegen betaling van een klein bedrag. Het niet ontvangen moet worden uitgesloten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de Track & Trace code behorende bij het pakket dat u verzonden heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat hier nu precies de situatie is. Heeft u in dit geval van tevoren een label gekocht, of heeft u dit op het afgiftepunt gedaan? En heeft u daarbij geen verzendbewijs ontvangen?

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren