Klacht POSTNL: Op afhaalpunt afleveren ,niet retour afzender!

eee

Ik was niet thuis bij levering pakket
Ik heb een post.nl afgiftepunt doorgegeven waar ik het pakket de dag erna kan halen na 3 uur smiddags
Geen pakket afgeleverd.sukkels hebben het retourgestuurd naar het afgiftepunt afzender
Het moest niet retour maar naar afhaallocatie gamma zodat ik het af kan halen.ik had hetvandaag moeten hebben!!

Het pakket onmiddellijk naar de afhaallocatie sturen waar ik woon zodat ik het kan ontvangen.Het zijn verdomme mijn spullen waar ik voor betaald heb
Die wil ik HEBBEN!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van een door u te ontvangen pakket niet goed is verlopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Ik zie dat u op 17 juli de bezorging heeft aangepast naar aflevering bij de Gamma in uw woonplaats. Het pakket is niet retour gezonden naar de verzender, daar is nooit sprake van geweest, wel is er spijtig genoeg vertraging ontstaan in de bezorging. Mijn excuses hiervoor. Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best vertragingen te voorkomen, een enkele keer kan er tijdens de sortering of bezorging toch een kleine vertraging ontstaan. Het pakket is op 19 juli 2019 afgeleverd bij de Gamma en volgens mijn informatie heeft u het pakket daar diezelfde datum kunnen afhalen.