Klacht POSTNL: op beloofde tijd niets ontvangen en er nog over liegen ook

Klachtnummer
# 311293
Gebruiker
boos1
Datum
2 reacties

Details

De klacht


wij hebben je gemist we komen nog een keer .
dit is niet waar ik had vrij genomen om het pakket in ontvangst te nemen.
ook heeft men in de brievenbus geen bericht achtergelaten.
later is het bezorg moment veranderd in de dag erna.
dus kijk maar klant hoe u dit oplost.
op postnl kan je niet vertouwen en dit is al vaker gebeurt .
slechte servies.
A.F.Z. een boze klant.

De oplossing


niet liegen en die pakketten op de aangegeven tijd leveren uitzoeken hoe dit komt
een excuus zou op zijn plaats zijn.
maar ook dat is niet goed als ik er zelf om moet vragen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Brauers,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te horen dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en er tevens geen bericht is achtergelaten. Mijn excuses hiervoor.

    Ik wil hier graag een klacht over opmaken. Zou u mij hiervoor nog de track en trace code van het pakket willen sturen?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Brauers,

    Hartelijk dank voor uw bericht met de track&trace code van uw pakket. Ik heb uw klacht doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij of zij zal deze melding verder oppakken en bespreken met de verantwoordelijke bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen