Klacht POSTNL: Op donderdag 18 juni 2015, stond ik erbij hoe de vrouwelijke postbode mijn post ergens anders in de bus deed.

Astrid Barbara kremer

Ik krijg heel vaak niet mijn post, afgelopen 2 weken al 2 keer waar ik het van weet, het gaat nl. om mijn polis van de zorgverzekering, die wel verstuurd is maar nooit in mijn brievenbus is gekomen. ik woon op 5233HA 63. De bewoners van 5233HA 63A maken al decennia lang gebruik van MIJN adres.De post die ik ten onrechte krijg stuur ik terug naar de afzender met vermelding niet woonachtig op dit adres moet zijn 63 ABCD of E.
Eerder ging ik het zelf bezorgen, met de vermelding op de envelop om hun adres te veranderen. Dit had geen resultaat.

Deze medewerkster van post.nl beslist zelf welke post voor mij is of niet, ook al is het aan mij geadresseerd, ik wil hierover aangifte doen, dit mag zij niet doen, ook al staat er een andere naam op. Dat kan ik zelf afhandelen. En waar is mijn post gebleven die ze bij deze andere mensen in de bus gooit. Ik krijg niets meer retour. Dit is gewoon fraude, deze jongedame hoort niet bij post.nl te werken. Hopelijk kunt u heel snel ingrijpen.

Ik verwacht dat deze jongedame niet meer in dienst kan zijn van post.nl omdat dergelijke handelingen niet door de beugel kunnen.
Graag zou ik zien dat u aan deze medewerkster duidelijk uitlegt dat zij niet het recht heeft om post aan andere mensen te geven, ook al klopt de naam. Deze bepaalde mensen maken misbruik van mijn adres.

Graag wil ik voor 15 juli 2015 bericht van u ontvangen hoe mijn klacht afgehandeld is.

Geachte mevrouw Kremer,

Uit uw bericht begrijp ik dat u diverse post stukken niet heeft ontvangen. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak en bied hiervoor mijn excuses aan.

Graag wil ik voor u een klacht noteren zodat we een intern onderzoek voor u kunnen starten mbt de vermiste post. Zou ik van u de exacte dagen mogen weten wanneer u de post had verwacht. Welke afzenders dit precies betreft (welke zorgverzekering)?

Daarbij geeft u aan dat u post van uw buren betreft die uw huisnummer (zonder toevoeging) gebruiken. Ik ben bang dat ik hier helaas geen klacht voor kan noteren omdat wij bezorgen op adres en niet op naam. Het is erg goed van u dat u deze brieven retour afzender stuurt.

Lotte
    PostNL Klantenservice.