Klacht POSTNL: OP KANTOOR HEBBEN ZE GEEN IDEE WAT DE BEZORGING DOET!!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444101
Gebruiker
J.D.N. Lovink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn pakket zou op 13-5-2020 tussen 12.30 en 14.30 uur bezorgd worden
door Postnl werd door verzender medegedeeld op 12-5-2020
op 13-5-2020 kwam Postnl met een mailbericht: UW PAKKET WORD
BEZORGD OP 14-5-2020 TUSSEN 13.15 EN 15.30 dus DONDERDAG!!!!!!
WOENSDAG 13-5-2020 KWAM DE BEZORGER VAN POSTNL OM 13.00 UUR
HET PAKKETJE BRENGEN!!!!! WAAR ZIJN ZE IN VREDESNAAM MEE BEZIG???????

De oplossing

DE KLACHT NEERLEGGEN,MISSCHIEN KUNNEN ZE ER WAT MEE DOEN.
HET LIJKT DE BELASTING WEL.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te lezen dat de bezorger eerder is gekomen met uw pakketje. Sorry dat de levering zo onduidelijk is verlopen. Fijn dat u het inmiddels wel ontvangen hebt. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.D.N. Lovink
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen oplossing,alleen sorry
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen