Klacht POSTNL: Open gemaakte post en veelvoud verkeerd geleverd

Priscilla

Het is nu meerder keren gebeurt dat ik een leeg pkketje krijg deze is opengemaakt.
Vandaag lag er zelfs een brievenbus pakketje in het gras aan de overkant buurtbewoner was zo aardig om deze even te komen bezorgen
Regelmatig krijg ik post van de buren en hun van mij !

Post bezorger aan spreken
Ik mis vaak pakketjes en open gemaakt post en pakketten dit kost mij veel geld en moeite

Geachte mevrouw Buitendorp,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat u uw post vaak geopend ontvangt, en het zelfs in het gras is aangetroffen. Dit is uiteraard niet hoe wij onze dienstverlening graag uitgevoerd zien worden. Om hier concreet melding van te kunnen maken, zou ik graag nog wat gegevens van u ontvangen. Zou u mij kunnen vertellen:
    - Wanneer dit heeft voorgevallen
    - Wie de verzender was
    - Wat de inhoud was
    - Of het met een excuuskaart is bezorgd of niet
    - Of de post door PostNL is bezorgd? Dit ziet u aan ons logo dat dan rechtsboven o pde envelop staat, en de oranje barcode die rechtsonder afgedrukt wordt. Mochten deze kenmerken er niet op staan, dan wordt de post door een andere bezorgdienst bezorgd (bijvoorbeeld Sandd of Business Post) en raad ik u aan daarmee, of met de afzender contact op te nemen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijk groet,