Klacht POSTNL: Open gescheurde envelop met afschriften REGIO BANK.

G.P.W. Jansen

De envelop met de afschriften van de REGIO BANK was opengescheurd en is zo bij mij in de brievenbus gedaan.

Ik vind dit zeer vervelend want je weet niet wie je afschrift heeft zitten lezen, en ik weet niet of de envelop bij een ander bezorgd is die hem bij mij in de bus gedaan heeft of dat de bezorger dat gedaan heeft.

Degene die de post bij ons bezorgd er op aanspreken dat ze beter moeten kijken bij wie ze de post in de bus doen.

Het betreft de J.van Lenten Prinses Marijkestraat 9 3251 XN te Stellendam

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geopende post heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Is de post bezorgd door PostNL? Onze post is te herkennen aan een PostNL logo in de rechter bovenhoek en/of een oranje streepjescode in de rechter onder hoek.
    - Op welke datum heeft u de post ontvangen?

G.P.W. Jansen
    De post is bezorgd door PostNL stond rechts boven op de envelop.
    De bezorgdatum, 07-11-2019

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?