Opgelost door POSTNL: opengesneden en leeggehaalde envelop

content Opgelost
greikje

Vandaag heb ik een envelop ontvangen. Toen ik hem openmaakte, zag ik dat hij leeg was, en dat de zijkant was opengesneden. Blijkbaar heeft iemand de paaseitjes die erin zaten meegenomen.

Zorg dat dit niet meer gebeurt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat naar om te horen dat uw zending niet compleet aangekomen is. Ik begrijp dat u dit niet prettig vindt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - Hoe is de zending verpakt;
    - Heeft u eventueel een foto van de zending?;
    - Zat er een excuusbrief bij?;
    - Naam van de afzender;
    - Uw e-mailadres.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en het meesturen van de foto. Wanneer de inhoud bol is, zoals in uw geval een paaseitje, en het zit in een papieren envelop, kan het wel eens voorkomen dat door de snelheid van de sorteermachine eruit raakt. Dat neemt niet weg dat dit erg jammer is.

Graag zou ik nog wat extra informatie willen om de klacht zo compleet mogelijk door te zetten. Kunt u de naam nog aangeven van de afzender? Weet u daarnaast zeker dat de zending via PostNL is verzonden? Dit kunt u eventueel herkennen aan de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNl Port betaald-logo.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Als wij beschadigde post aantreffen, dan voegen we een brief met onze excuses toe aan uw postzending. In uw geval is dit per ongeluk niet gebeurd, ook bied ik hiervoor mijn excuses aan.

De kwaliteit van uw postbezorging staat bij ons voorop. Daarom wil ik u graag bedanken voor uw melding, hierdoor zijn wij in staat om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren

Wij zullen uw klacht bespreken met de betrokken postbezorger om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. U ontvangt verder geen terugkoppeling over uw klacht.

greikje