Klacht POSTNL: Openingstijd op zaterdag van de postbussen in Veenendaal wordt in augustus teruggebracht tot 1 uurtje van 08:00h tot 09:00h.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 7439
Gebruiker
R. Nieuwkerk
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik beheer namens een tante een postbus in Veenendaal. De openingstijd op zaterdag is op dit moment de gehele zaterdagochtend. Meestal kom ik omstreeks 10:00h aan om de postbus te legen. De postbussen worden medio augustus 2012 verhuisd en de openingstijd op zaterdag wordt teruggebracht tot 1 uurtje van 08:00 tot 09:00h. Dit houdt in dat ik heel vroeg van huis moet gaan vanuit mijn woonplaats Alphen a/d Rijn om de postbus te kunnen legen. Als ik in een file zou belanden is het zeer de vraag of ik nog voor 09:00h in Veenendaal aankom.
Waarom wordt de postbussenruimte niet toegankelijk gemaakt middels een pasje of een code, zodat je er bij wijze van spreken dag en nacht bij kan?

Gewenste oplossing

Verruim de openingstijd op zaterdag of maak de postbussenruimte toegankelijk via een code of pasje, zodat je dag en nacht toegang hebt.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Nieuwkerk,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. U geeft aan dat u niet blij bent met de nieuwe openingstijden van de postbuslocatie in Veenendaal. Namens PostNL mijn excuses voor het hierdoor ontstane ongemak.Uw melding heb ik doorgezet naar een collega van de zakelijke klantenservice van PostNL. Hierover is vandaag contact met u opgenomen.Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    R. Nieuwkerk
    Datum
    Postnl verschuilt zich achter de firma waarbij men ruimte heeft gehuurd (MultiCopy)om de postbussen onder te brengen. Men verklaart afhankelijk te zijn van de openingstijden van deze firma. M.i. moet je dan niet het contract aangaan met zo'n firma. Kan je beter een supermarkt nemen.
    De enige mogelijkheid nu om het probleem van de beperkte openingstijd te omzeilen is het het laten doorsturen van de post naar een ander adres, maar vanwege de hoge kosten is dat niet een echte oplossing.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Nieuwkerk,Bedankt voor uw reactie. Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met het gegeven antwoord. Namens PostNL mijn excuses hiervoor.Uw bericht kan ik, als u dit wenst, weer doorgeven met het verzoek opnieuw contact met u op te nemen. Vanzelfsprekend mag u ook zelf contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 – 868 68 68.Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    R. Nieuwkerk
    Datum
    Postnl handhaaft de openingstijd op zaterdag. Mijn probleem is dus niet opgelost. Een kleine zoektocht naar andere vestigingen leert dat veel postbussen in supermarkten zitten en daardoor op zaterdag de gehele dag bereikbaar. Postnl had niet met een firma in zee moeten gaan die op zaterdag maar zeer beperkte openingstijd biedt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen