Klacht POSTNL: Opgebouwde volumekorting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115744
Gebruiker
JokeVlijm
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb een webwinkel. In 2014 heb ik volumekorting opgebouwd. Deze korting zou begin januari worden uitbetaald. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

Gewenste oplossing

Z.s.m. uitbetaling van het bedrag.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Hallo mevrouw Vlijm,

    Erg vervelend dat u deze korting nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak! Ik zie dat uw gegevens door zijn gegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Zij zullen ervoor zorgen dat deze volumekorting uitbetaald wordt. Ik kan u helaas nog niet vertellen wanneer dit zal zijn, maar u zult vanzelf het bedrag op uw rekening krijgen of een bericht hierover ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Sarah
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    JokeVlijm
    Datum
    Dit is een antwoord wat ik al vanaf half februari krijg. We zijn nu bijna juli. Ik kan hier niet mee akkoord gaan.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Vlijm,

    Ik kan me goed voorstellen dat u er niet blij mee bent dat de volumekorting nog steeds niet is uitbetaald.

    Ik zie dat uw rekeningnummer na 25 januari is doorgegeven. Hoewel dit buiten uw schuld om is gebeurd, valt u hierdoor wel in de tweede betaalronde die nog zal volgen. Het is echter nog onduidelijk wanneer deze plaats zal vinden. Momenteel zijn wij in gesprek met diverse afdelingen om uit te zoeken hoe we er voor kunnen zorgen dat er na de tweede betaalronde geen extra betaalronde meer nodig is. Helaas kan ik u nog niet vertellen wanneer dit onderzoek klaar is of wanneer het uitbetaald gaat worden. Het spijt mij dat ik op dit moment niet meer informatie kan geven dan dit. Ik hoop dat de betaling spoedig volgt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Wilma
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    JokeVlijm
    Datum
    Ik heb nog steeds geen idee wanneer ik de uitbetaling kan ontvangen. We zijn bijna augustus.
    Wel heb ik iets meer duidelijkheid, als dit tenminste de waarheid is. Bij PostNL twijfel ik, door eerdere ervaringen, aan het waarheidsgehalte van het antwoord.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen