Klacht POSTNL: Opgegeven afhaallokatie wordt genegeerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 37715
Gebruiker
Kees030
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik woon op 100 meter van een postagentschap. In MijnPakket heb ik dit postagentschap opgegeven als gewenst postkantoor voor het ophalen van pakketten. Ze worden echter steeds naar een postagentschap kilometers verderop in een andere wijk gebracht.

Ik heb al meerdere keren met de klantenservice hierover gebeld, maar die zeggen niets te kunnen doen omdat "het op basis van mijn postcode nu eenmaal zo is bepaald".

Gewenste oplossing

Koppelen van mijn postcode aan het postagentschap waar ik 100 meter vanaf woon c.q. respecteren van het door mij gekozen postagentschap.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van Rijsbergen,Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals ik in ons telefoongesprek aangaf, kan ik de afhaallocatie niet wijzigen. Wij zijn momenteel nog steeds bezig de mogelijkheden binnen MijnPakket uit te breiden, maar zoals ik heb aangegevend is dit vooralsnog toekomstmuziek. Ik hoop dat ik u met deze informatie voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Kees030
    Datum
    Positief is dat er gereageerd is. Helaas niet met een oplossing. Het ter discussie stellen van de afwegingen van de logistieke afdeling over de afhaallokatie was niet aan de orde. Het belang van de consument is kennelijk ondergeschikt.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Rijsbergen, Ik begrijp uw reactie en snap dat u een oplossing wilt, maar zoals mijn collega ook al heeft aangegeven, kunnen we helaas geen afhaallocatie wijzigen. Deze is om logistieke redenen gekoppeld aan uw adres. Excuses! Met vriendelijke groet, Irene
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Kees030
    Datum
    En nu maar hopen dat ik niet om 'logistieke redenen' aan Timboektoe wordt gekoppeld .........

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen