Klacht POSTNL: opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458562
Gebruiker
peggy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn aangetekende pakket is verdwenen en het verzendlabel en mijn handgeschreven sticker zaten op een ander pakket geplakt.
ik heb al diverse malen gebeld maar krijg steeds te horen dat het onderzoeksteam contact opneemt maar niets ook niet na het verstreken antwoordtermijn ik heb ook aangegeven dat ik graag een foto van het ontvangen pakket wil sturen omdat daar duidelijk op te zien is dat er is gesjoemeld met het pakket maar ook daar reageren ze niet op

De oplossing

dat mijn klacht fatsoenlijk opgelost wordt zoals het hoort

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Jacobs,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de status van uw onderzoek. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat het erg verwarrend is als de labels zijn omgewisseld en het pakket onjuist is afgeleverd. Ik zie inderdaad in het systeem staan dat er een onderzoek is gestart. Echter is het op dit moment erg druk op de onderzoeksafdeling. Vandaar dat uw onderzoek nog niet klaar is voor de aangegeven doorlooptermijn. Ik raad u aan om nog even geduld te hebben. Ik heb deze klacht doorgegeven aan de verantwoordelijke medewerker en die zal u zo snel mogelijk van een terugkoppeling voorzien.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of
    klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peggy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, ik moet nog even geduld hebben volgens post nl want het is erg druk. Ik vind het schandalig dat als ik een externe klacht plaats dat er dan wel gereageerd wordt maar dat er niet de moeite genomen kan worden om de mensen zelf dat te melden via mail. En de klacht is niet goed begrepen de labels zijn niet gewisseld mijn label is op een ander pakket terrecht gekomen en mijn handgescgreven sticker ook en neem van mij aan die konden er niet af dat hebben we getest want dan scheurt de sticker daarom wil ik graag die foto sturen want een pakket kwijt of de neiging naar diefstal vind ik een heel groot verschil!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen