Klacht POSTNL: opgelicht

Klachtnummer
# 373952
Gebruiker
Banksx
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik was opgelicht aan een persoon die heeft niet betaald, en ik had de pakket verstuur naar buitenland. Maar ik kon niet meer geannuleerd want het was te laat van postnl.

Gewenste oplossing

de pakket treug hallen of geannuleerd en dan treug sturen naar mijn adres

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket die u naar het buitenland heeft verzonden. U bent opgelicht en u zou graag de zending retour willen hebben. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het erg vervelend voor u dat u een pakket heeft verstuurd naar een vermoedelijke oplichter. Helaas is het inderdaad niet mogelijk om uw pakket uit het bezorgproces te halen en retour afzender te versturen. PostNL is verantwoordelijk voor het vervoeren, maar niet voor de inhoud van de zending.

    U kunt uw vermoedens kenbaar maken aan de politie. Heeft u een aankoop via een handelssite op internet gedaan en bent u opgelicht? Via www.politie.nl kunt u aangifte doen. PostNL speelt hier geen rol in.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen