Klacht POSTNL: Opgelost

Klachtnummer
# 387105
Gebruiker
ongeduldige klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is een rectificatie op mijn klacht betreffende wachten op mijn pakketje.
Nadat ik werd opgebeld door klantenmedewerkster post.nl werd mij vriendelijk uitgelegd dat zij mijn bericht hadden gelezen en het zeer spijtig vonden wat er gebeurd is. We zullen een onderzoek starten en gaan uitzoeken wat er aan de hand is. U krijgt bericht op Dinsdag 03-09-2019 wat er aan de hand kan zijn.
Op Donderdag 29-08-2019 werd ik gebeld door medewerkster Post.nl met het antwoord dat ze alles in het werk hadden gesteld om te kijken waar mijn pakketje kon zijn maar jammer genoeg is dit niet meer terug te vinden. het kan zijn dat uw pakketje via een brief is verstuurd en dat kunnen wij helaas niet terug trasseren.
We vinden het spijtig voor U maar helaas is er niks meer aan te doen. U kunt het beste de leverancier inlichten dat uw pakketje niet is aangekomen en wat er nu gaat gebeuren. Zei kunnen wel nakijken wat en hoe het is verstuurd.
Nou dit vond ik een zeer positieve ervaring met post.nl omdat ik na het indienen van een klacht netjes volgens afspraak ben geholpen en duidelijk werd uitgelegd wat er aan de hand of kan zijn. medewerkster bedankt voor de moeite en inmiddels de leverancier ingelicht hoe het met mijn pakketje zit.

Vriendelijke groet De ongeduldige klant die netjes werd geholpen.

De oplossing

Deze heeft het inmiddels aangepakt en opgelost.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht had over de bezorging van uw zending. U geeft aan dat uw klacht inmiddels opgepakt is en dat u bent geholpen. Graag informeer ik u.

    Hartelijk dank voor het doorsturen van deze update. Ik ben blij om te vernemen dat u goed bent geholpen en duidelijk uitleg heeft gekregen. Ik hoop dat u samen met de leverancier van uw pakket tot een passende oplossing kunt komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen