Klacht POSTNL: Opgelost

ongeduldige klant

Dit is een rectificatie op mijn klacht betreffende wachten op mijn pakketje.
Nadat ik werd opgebeld door klantenmedewerkster post.nl werd mij vriendelijk uitgelegd dat zij mijn bericht hadden gelezen en het zeer spijtig vonden wat er gebeurd is. We zullen een onderzoek starten en gaan uitzoeken wat er aan de hand is. U krijgt bericht op Dinsdag 03-09-2019 wat er aan de hand kan zijn.
Op Donderdag 29-08-2019 werd ik gebeld door medewerkster Post.nl met het antwoord dat ze alles in het werk hadden gesteld om te kijken waar mijn pakketje kon zijn maar jammer genoeg is dit niet meer terug te vinden. het kan zijn dat uw pakketje via een brief is verstuurd en dat kunnen wij helaas niet terug trasseren.
We vinden het spijtig voor U maar helaas is er niks meer aan te doen. U kunt het beste de leverancier inlichten dat uw pakketje niet is aangekomen en wat er nu gaat gebeuren. Zei kunnen wel nakijken wat en hoe het is verstuurd.
Nou dit vond ik een zeer positieve ervaring met post.nl omdat ik na het indienen van een klacht netjes volgens afspraak ben geholpen en duidelijk werd uitgelegd wat er aan de hand of kan zijn. medewerkster bedankt voor de moeite en inmiddels de leverancier ingelicht hoe het met mijn pakketje zit.

Vriendelijke groet De ongeduldige klant die netjes werd geholpen.

Deze heeft het inmiddels aangepakt en opgelost.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht had over de bezorging van uw zending. U geeft aan dat uw klacht inmiddels opgepakt is en dat u bent geholpen. Graag informeer ik u.

Hartelijk dank voor het doorsturen van deze update. Ik ben blij om te vernemen dat u goed bent geholpen en duidelijk uitleg heeft gekregen. Ik hoop dat u samen met de leverancier van uw pakket tot een passende oplossing kunt komen.