Klacht POSTNL: Ophalen post pakketje

Hallo

Bij het 2x niet thuis kun je het pakketje afhalen, maar onze pakketten worden naar rand van de stad gebracht inplaats naar het winkel centum dichtbij.
In het winkel centrum zijn verschillende post.nl punten.
Als je slecht te been bent kun je een dure taxi nemen als je niet in een bus kunt stappen om je pakje op te halen.
Klachten al diverse malen ingrediënt bij post.nl, maar geen reactie!

Pakketje in het dichtbijzijnde winkel centrum brengen bij 2 x niet thuis

Geachte heer mevrouw Vosmeijer,Uw zendingen worden gebracht naar het postkantoor dan aan uw postcode is gekoppeld. Dit is normaal gesproken het dichtbijzijnde postkantoor. In een aantal uitzonderingsgevallen valt een postcode echter om logistieke redenen net in een ander verzorgingsgebied. Volgens mijn gegevens is voor u de dichtsbijzijnde afhaallocatie de Karwei op de Koedijkerstraat 1.Met vriendelijke groet,Lotte
    HJ
    Er zijn 3 post nl punten in de mare Alkmaar en een op het Johanna naberstraat deze zijn veel dichterbij.
    Dit is zelfs lopend te doen in plaats naar de rand ven de stad te moeten met de bus!!!
    HJ
    Jammer dat post nl niet reageert en niet met een oplossing komt
    Bijzonder klant onvriendelijk.