Klacht POSTNL: Oplicht praktijken bij postnl onder bet mom van het wordt door de belasting dienst bepaald.

content Niet opgelost
CG

Op 5 december was er grote sale bij Morphe en ik had des tijds een make up kwasten set op het oog en besloot het met de korting code aan te schaffen. Het probleem was dat de kwasten op de Europesche als op de engelse websites waren uitverkocht. Morphe usa website was de enige die het nog voorraad hadden. Het pakketje is op 31 december in Den Haag aangekomen bij de post nl IMEC afdeling inklaring aangekomen. Vervolgens staat er bij de t&t code dat wanneer ik het pakketje wil halen ik ff €225,25 moet betalen! Voor make up kwasten die normaliter met verzendkosten uit amerika $186,25 kosten maar met de korting code merry des tijds uit eindelijk $146,70 werd. Vanaf 31 december houdt postnl onterecht mijn pakketje vast! En wilt onterecht 225 euro voor iets waar €133,90 voor is betaald. Ik wordt al vanaf begin januari van het kastje naar de muur gestuurd door de KS van Postnl, en elke medewerker, letterlijk elke medewerker zegt iets anders, komt met een ander excuus en andere oplossing. Ik heb op 16 januari de formulier binnen gekregen en op de formulier aangegeven dat ik het pakketje niet wil aannemen i.v.m. de belachelijk hoge inklaring kosten! En nog houden ze het pakketje vast. De medewerkers blijven maar met verhalen komen. Uit eindelijk heb ik de douane gebeld en het gesprek ook opgenomen, de medewerkster bij de douane vertelde dat hun
1. Bij hun geen pakketten aankomen.
2. Zij pakketten helemaal niet 1 voor 1 controleren, maar echt worden ingeschakeld als er een verdacht pakketje tussen zit.
3. Helemaal geen kosten in rekening brengen. (DIT DOET POSTNL HELEMAAL ZELF).
4. Dat ze postnl helemaal zat zijn.

Kortom het bedrijf postnl zijn de grootste oplichters! Te pas en te on pas de overheid de schuld geven van hoge invoering kosten terwijl de overheid zich helemaal niet met dat soort zaken bezig houdt! Laat je niet oplichten mensen! Bel gerust de douane om achter de waarheid te komen.

Mijn pakketje moet per direct terug. Want anders ga ik juridische stappen ondernemen, want ik heb alle gesprekken opgenomen en heb keiharde bewijzen tegen de leugens van postnl medewerkers.

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

CG