Klacht POSTNL: Oplichters

Adi1985

Goedemorgen,
Ik heb parfum via bol.com besteed en post. Nl is pakket verloren. Post. Nl wilt mij niet helpen en stuur mij naar bol. com en bol. com stuur mij naar post. Nl. Niemand will mij helpen.

Ik wil of parfum of geld terug!!

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te lezen dat uw bestelling niet bij u is aangekomen. Graag reageer ik hier op.
    Het is inderdaad zo dat wij u naar Bol.com verwijzen. Jij bent namelijk hun opdrachtgever en zij dienen dit met jou op te lossen. Zij zijn vervolgens onze opdrachtgever en kunnen contact met ons zoeken om dit op te lossen. Ze weten dat dit de procedure is die bij ons geldt. Ik raad u daarom aan nogmaals contact te zoeken met Bol.com. Hopelijk kunnen zij u snel een passende oplossing bieden.