Klacht POSTNL: Oplichters

Klachtnummer
# 427636
Gebruiker
Adi1985
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemorgen,
Ik heb parfum via bol.com besteed en post. Nl is pakket verloren. Post. Nl wilt mij niet helpen en stuur mij naar bol. com en bol. com stuur mij naar post. Nl. Niemand will mij helpen.

De oplossing

Ik wil of parfum of geld terug!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te lezen dat uw bestelling niet bij u is aangekomen. Graag reageer ik hier op.
    Het is inderdaad zo dat wij u naar Bol.com verwijzen. Jij bent namelijk hun opdrachtgever en zij dienen dit met jou op te lossen. Zij zijn vervolgens onze opdrachtgever en kunnen contact met ons zoeken om dit op te lossen. Ze weten dat dit de procedure is die bij ons geldt. Ik raad u daarom aan nogmaals contact te zoeken met Bol.com. Hopelijk kunnen zij u snel een passende oplossing bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen