Klacht POSTNL: OPLICHTERS ZIJN JULLIE!!!!!!!!

SpuugzatVanDeLiberalisatie

Heb nog voor 26,00 aan Sandd postzegels liggen!

OPLICHTERS ZIJN JULLIE!!!!!!!!

De vraag is nog steeds of PostNL het kan maken / of het wettelijk mag om de Sandd postzegels in een tijdsbestek van 4 maanden ongeldig te verklaren, zonder enige vergoeding/restitutie.????

Verlengen van het gebruik van de Sandd postzegels

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over zegels van Sandd die u niet meer kunt gebruiken/terug kunt brengen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij hebben op verschillende manieren geprobeerd om klanten tijdig te informeren over de samenwerking met Sandd. U bent als klant zelf verantwoordelijk voor de zegels en het gebruik daarvan. Wij kunnen daar verder niets aan veranderen of geld vergoeden voor de ongebruikte zegels. Het spijt me.