Klacht POSTNL: OPLICHTERS ZIJN JULLIE!!!!!!!!

Klachtnummer
# 422587
Gebruiker
SpuugzatVanDeLiberalisatie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb nog voor 26,00 aan Sandd postzegels liggen!

OPLICHTERS ZIJN JULLIE!!!!!!!!

De vraag is nog steeds of PostNL het kan maken / of het wettelijk mag om de Sandd postzegels in een tijdsbestek van 4 maanden ongeldig te verklaren, zonder enige vergoeding/restitutie.????

De oplossing

Verlengen van het gebruik van de Sandd postzegels

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over zegels van Sandd die u niet meer kunt gebruiken/terug kunt brengen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij hebben op verschillende manieren geprobeerd om klanten tijdig te informeren over de samenwerking met Sandd. U bent als klant zelf verantwoordelijk voor de zegels en het gebruik daarvan. Wij kunnen daar verder niets aan veranderen of geld vergoeden voor de ongebruikte zegels. Het spijt me.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen