Klacht POSTNL: oplichting

Klachtnummer
# 618932
Gebruiker
cor klaverstijn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

krijg steeds mail dat ze pakket niet kunnen lossen dat ik eerst moet betalen maar ik heb niets bestelt ik denk dat het oplichting is ik hoor het graag

Gewenste oplossing

uitzoeken dat het stopt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Zoals telefonisch besproken gaat bovenstaande om phising. Ik bedank u voor uw oplettendheid en het korte maar fijne telefoongesprek!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen