Klacht POSTNL: Oplichting

Energie2017

Het bedrijf ram-geheugen.nl doet alsof ze het pakket al hebben ingeleverd bij post.nl en dat het bij post.nl maar niet verwerkt wordt. Elke dag schuift daardoor het bezorgmoment een dag op. Er zitten allemaal louchebedrijven op hetzelfde adres en tweakers.net staat vol met mensen die allemaal zijn opgelicht. Daarom moet post.nl het onmogelijk maken dat dit bedrijf nog van de faciliteiten van post.nl gebruik kan maken.

Post.nl moet relatie met bedrijf beëindigen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. De bezorgdatum schuift steeds met één dag op. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp uw zorgen, maar wat het betreffende bedrijf u heeft verteld komt in deze drukke periode zeker voor. In sommige gevallen kunnen we niet alle binnenkomende pakketten direct verwerken. Het bezorgmoment schuift dan op totdat het pakket verwerkt is en bezorgd kan worden. Gezien u het pakket inmiddels heeft ontvangen ga ik ervan uit dat uw klacht is opgelost. Excuses voor de vertraging met betrekking tot de bezorging.

Energie2017
Je moet weten of de zending bij Post.Nl ligt op bij het Internet bedrijf. Nu kunnen bedrijven naar elkaar verwijzen, en je weet niet wie je er op aan moet spreken. Blijkbaar kan het pakketje al bij Post.nl worden aangemeld, als het nog geeneens het internetbedrijf heeft verlaten. Dan weet je dus niet wie er verantwoordelijk is voor de vertraging.