Klacht POSTNL: oponthoud wachten inklaring

CdeG

Ik heb een nieuwe mp3 speler bestelt kosten 15 dollar bij aliexpress met nummer LX784749775NL is op 6 november aangekomen op schiphol en staat al drie dagen in afwachting van douane-inklaring, ik word op 13 november geopereerd had deze graag mee willen nemen kunt u mij zeggen waarom het zo lang bij jullie blijft liggen het is een laag bedrag daar kan het niet aan liggen.
m.v.g c.de.g

zo snel mogelijk afleveren zodat ik deze mee kan nemen naar het ziekenhuis.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is uw pakket op dit moment nog niet aangekomen bij PostNL. Er is wel aangekondigd dat uw pakket bij PostNL aangeleverd gaat worden, maar het is onduidelijk wanneer deze bij PostNL binnen komt. Ik wil u dan ook aanraden om het nog even af te wachten. Mocht het te lang duren, neem dan contact op met de afzender. Deze kan, als opdrachtgever, eventueel contact opnemen met de postorganisatie waarmee het origineel is verzonden. Zij kunnen eventueel een onderzoek naar uw pakket laten uitvoeren.