Klacht POSTNL: Optie wijzigen bezorging werkt niet.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 458827
Gebruiker
Siebelink
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Optie wijzigen bezorging werkt niet.

PostNL app suggereert dat ik de bezorgdag kan wijzigen. En dat wil ik graag, omdat het me niet lukt om op de gesuggereerde tijd thuis te zijn. Bovendien is het een groot pakket en zit ik er niet op te wachten de hele stad met dit pakket door te moeten. Voor de bezorger ook wel fijn dat hij niet voor een dichte deur hoeft te staan.

Als ik op de functie klik krijg ik als antwoord dat het momenteel niet mogelijk is om bezorging te wijzigen.

De bezorging is gesorteerd zie ik
Ik ben ingelogd op de app.
Push-notoficaties staan aan.
Het was nog geen 20 uur.
Via zowel mobiele telefoon, als op de tablet geprobeerd.

Het vreemde is een ander pakket, beide tegelijk, via hetzelfde postorderbedrijf besteld, kan ik wel wijzigen.

Ook de klantenservice kan dit niet voor mij aanpassen blijkt na telefonisch contact.
Probeert u het later nog eens, ik kan het niet voor u aanpassen.
Ook kon ik geen supervisor spreken.
Wel kon mij een adres gegeven worden waarna ik een brief zou kunnen sturen.

Gewenste oplossing

Graag alsnog de bezorging een dag later zetten. En samen met het andere pakket leveren.
Geboden oplossing
Geen oplossing aangeboden. Er is ook niet uitgelegd hoe het kan dat het er soms wel en andere keren geen andere bezorgafspraak kan worden gemaakt. Hopelijk wordt dit in de toekomst opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u het bezorgmoment voor uw pakket had willen wijzigen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de gegevens gecontroleerd. Voor dit pakket was het inderdaad niet mogelijk om een wijziging door te voeren. Alleen indien de optie wordt weergegeven via de app of website kunt u ander bezorgmoment kiezen. Of een wijziging mogelijk is hangt af van verschillende factoren en zo kan het ook voorkomen dat u van dezelfde afzender voor het ene pakket wel een wijziging kunt doen en voor het andere pakket niet. Ik kan hierin tot mijn spijt niets voor u betekenen en hoop uiteraard dat u het pakket snel in uw bezit zult hebben.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen