Klacht POSTNL: Optie wijzigen bezorging werkt niet.
Details
Klacht
Optie wijzigen bezorging werkt niet.PostNL app suggereert dat ik de bezorgdag kan wijzigen. En dat wil ik graag, omdat het me niet lukt om op de gesuggereerde tijd thuis te zijn. Bovendien is het een groot pakket en zit ik er niet op te wachten de hele stad met dit pakket door te moeten. Voor de bezorger ook wel fijn dat hij niet voor een dichte deur hoeft te staan.
Als ik op de functie klik krijg ik als antwoord dat het momenteel niet mogelijk is om bezorging te wijzigen.
De bezorging is gesorteerd zie ik
Ik ben ingelogd op de app.
Push-notoficaties staan aan.
Het was nog geen 20 uur.
Via zowel mobiele telefoon, als op de tablet geprobeerd.
Het vreemde is een ander pakket, beide tegelijk, via hetzelfde postorderbedrijf besteld, kan ik wel wijzigen.
Ook de klantenservice kan dit niet voor mij aanpassen blijkt na telefonisch contact.
Probeert u het later nog eens, ik kan het niet voor u aanpassen.
Ook kon ik geen supervisor spreken.
Wel kon mij een adres gegeven worden waarna ik een brief zou kunnen sturen.
Gewenste oplossing
Graag alsnog de bezorging een dag later zetten. En samen met het andere pakket leveren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.