Klacht POSTNL: overeenkomstduur wordt niet gerespecteerd

Klachtnummer
# 114487
Gebruiker
casa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 20-2-2015 Aangetekend pakket cc044612559nl voor €25,95 verzonden aan de USA.
Begin mei is €70,- euro afgeschreven van mijn Paypal rekening vanwege mijn niet levering aan klant. (Via Ebay iets verkocht.)
Na 3 mislukte pogingen sinds maart het via postnl te laten traceren vandaag antwoord.
Hoera het is na 3 en een halve maand op 6-6-2015 bezorgd. En dit ondanks mijn UITDRUKKELIJKE EIS het aan mij te retourneren mocht het nog teruggevonden worden aangezien klant inmiddels al lang was vergoed! Het was volgens de medewerkster van postnl SLECHT WEER in de USA!!! Vergoeding? nee nee het is bezorgd toch? Al duurt het 85 jaar, bezorgd is goed!~jullie hele kletsverhaal over overeenkomstduur kun je zo door de wc spoelen. Jullie gaan een overeenkomst aan met een klant. Als de US post een probleem heeft is dat jullie probleem!

De oplossing

Minimaal mijn €25,95 betaalde porto retour vanwege niet gehaalde overeenkomstduur!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte hee/mevrouw ten Bruggencate,

    Naar aanleiding van uw melding, bericht ik u als volgt.

    Het is een zeer vervelende situatie, dat ben ik met u eens. Inmiddels kan ik zien in ons systeem dat u een vergoeding zal ontvangen voor de verzendkosten welke u heeft gemaakt. Uiteraard excuus dat het pakket vertraagd is aangekomen bij de geadresseerde, we hebben te maken met de buitenlandse postvervoerders. Het kan voorkomen dat het in het proces binnen Nederland of over de grens een pakket vertraging oploopt.

    Vertrouwende u hiermee voldoend te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Lise
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen