Opgelost door POSTNL: Overschrijding van aangegeven termijn bij post nl,

content Opgelost
Ex_Klant

Eind april boeken besteld vanuit engeland
6 mei pakket aangekomen in NL.
26 mei telefonisch onjuiste informatie doorgekregen dat het paket “bij de douane” ligt. Dit is toen via dit platform rechtgezet. Pakket lag gewoon bij afdeling iinklaringen bij postnl. Dit kan tot 30 dgn, wacht dus tot 6 juni.
13 juni (de aangegeven 30 dgn sterk overschreden ) verzoek tot betaling van de inklaringen ontvangen, direct betaald

Tot op heden, weer een maand later nog steeds niks bekend

Wat kunnen wij nog meer doen om ons paket te kunnen ontvangen?

Graag zsm het pakket leveren.

Ik heb even voor u gekeken wat er op dit moment bekend is vanuit ons systeem. Ik zie dat de zending in het weekend vanuit de inklaring in de binnenlandse sortering binnen is gekomen. Ik verwacht dan ook dat deze zending deze week nog bij u binnen zal komen.