Opgelost door POSTNL: Overschrijding van aangegeven termijn bij post nl,

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 605137
Gebruiker
Ex_Klant
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eind april boeken besteld vanuit engeland
6 mei pakket aangekomen in NL.
26 mei telefonisch onjuiste informatie doorgekregen dat het paket “bij de douane” ligt. Dit is toen via dit platform rechtgezet. Pakket lag gewoon bij afdeling iinklaringen bij postnl. Dit kan tot 30 dgn, wacht dus tot 6 juni.
13 juni (de aangegeven 30 dgn sterk overschreden ) verzoek tot betaling van de inklaringen ontvangen, direct betaald

Tot op heden, weer een maand later nog steeds niks bekend

Wat kunnen wij nog meer doen om ons paket te kunnen ontvangen?

Gewenste oplossing

Graag zsm het pakket leveren.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb even voor u gekeken wat er op dit moment bekend is vanuit ons systeem. Ik zie dat de zending in het weekend vanuit de inklaring in de binnenlandse sortering binnen is gekomen. Ik verwacht dan ook dat deze zending deze week nog bij u binnen zal komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen