Klacht POSTNL: paket /inhoud kapot ontvangen

klachtenpost

voor de vierde keer een pakket afgeleverd waarvan de inhoud ALWEER kapot/beschadigd is....ik word er gek van ...ER STAAT GROOT BREEKBAAR OP

er een oplossing voor zoeken....kost mij veel EURO S

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket beschadigd is afgeleverd. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace-code van uw pakket?
    - Bent u de afzender of de geadresseerde van de zending?
    - Kunt u de schade aan de inhoud omschrijven en aangeven hoe de inhoud verpakt was?
    - Wat is uw e-mailadres?

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij dat de zending beschadigd bij u is aangekomen.

De afzender is verantwoordelijk voor de wijze van verzending en een goede verpakking. Daarom wil ik u vragen om contact op te met de afzender voor een gepaste oplossing. Het kan zijn dat uw pakket onderop de vervoerscontainer terecht is gekomen en dat daarboven zwaardere pakketten terecht zijn gekomen. Onze sorteermachines kunnen helaas niet lezen en zullen de mededeling "breekbaar" dan ook niet opmerken.

Ik wil graag voor u een registratie aanmaken om vast te leggen dat u de schade bij ons heeft gemeld. Uw melding wordt besproken met de betreffende medewerker(s), om herhaling te voorkomen. Helaas kan ik geen informatie vinden op de track & trace code die u mee gestuurd heeft. Ik zou u daarom willen vragen om deze code te controleren en alsnog uw e-mail adres mee te sturen.