Klacht POSTNL: Paket niet bezorgd-spoorloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 47447
Gebruiker
Brownie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Donderdag 09 januari 2014 zou de bezorgdatum zijn. Postbode geweest met een briefje in de brievenbus want ik was niet thuis. 's Avonds via MijnPakket heb ik de bezorgders gewijzigd naar die van de postkantoor. Vrijdag melding per mail gekregen dat mijn melding door een fout niet door is gekomen. Zaterdag 11 januari ben ik twee keer bij de postkantoor geweest en beide keren werd mij verteld dat het pakketje nog niet binnen was. Maandagochtend 13 januari ben ik weer naar de postkantoor gegaan, maar mijn pakketje was er weer niet. Na mijn eerste gesprek met de klantenservice werd mij verteld dat het pakketje bij de postkantoor ligt. Maandagochtend 13 januari ben ik weer naar de postkantoor gegaan en daar hebben ze voor mij Klantenservice gebeld waaruit bleek dat het pakket retour afzender was. Daarna heb ik meerdere malen klantenservice gebeld maar wordt steeds van het kastje naar het muur gestuurd. Maandag 13 januari ook een klacht ingediend, maar steeds geen gehoor!

De oplossing

Ik wil graag mijn pakket ontvangen en de service krijgen waarvoor ik ook betaald heb! Ook lijken excuses mij niet overbodig aangezien ik al een aardige telefoonrekening heb opgebouwd (0,45 EUR p.m.) zonder enige resultaat.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Pengic, Bedankt voor uw melding. Ik heb de scans bekeken van zending 3SEPGE2980694 en ik moet helaas mededelen dat de zending inmiddels retour gestuurd lijkt te zijn. Het is jammer genoeg niet meer mogelijk de zending te onderscheppen. Daarom wil ik u adviseren hierover contact op te nemen met de afzender. Deze kan bij zijn/haar postorganisatie eventueel een onderzoek laten starten. Uiteraard wil ik u namens PostNL onze excuses hiervoor aanbieden. Met vriendelijke groet,Irene
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Brownie
    Datum
    Dat is zuur om te horen. De fout is ontstaan bij PostNL en ik heb het op tijd gemeld. Als u op tijd had gereageerd ipv 5 dagen later, kon het pakket misschien nog tegengehouden worden. Ik vind het belachelijk dat ik zoveel extra geld heb moeten uitgeven aan de telefoonkosten (inmiddels dagelijks met de PostNL gebeld (0,45 EUR p.m.) en dat ik verder uw fouten moet gaan uitzoeken/oplossen bij de afzender terwijl ik al eenmaal voor de verzendkosten en de service betaald heb! Graag uw initiatief!!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geacht heer/mevrouw Pengic,Vervelend dat u ontevreden bent over PostNL. Graag informeer ik u verder.Wij verwijzen u naar de afzender omdat die, als opdrachtgever, PostNL Pakketten uit kan laten zoeken wat er met de zending is gebeurd. De afzender kan vervolgens u weer op de hoogte stellen van de uitkomst van het onderzoek. Als u schade heeft geleden, kunt u dat opnemen met de afzender. Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Mina
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    Brownie
    Datum
    Toppunt van belachelijkheid!!! Ik ben woedend! Eindelijk had ik rust dat mijn pakket retour afzender was gestuurd 3 weken geleden en met spanning wachtte ik af tot de afzender me laat weten dat het daar aangekomen is en dat ze het weer gaan opsturen tot ik vandaag tot mijn grootste ergernis en woede zag op track and trace dat het pas vandaag retour is gegaan omdat ik het zogenaamd niet opgehaald heb!!! Belachelijk belachelijk belachelijk, ik heb er geen woorden meer voor! Schandalig!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brownie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen