Klacht POSTNL: Paket niet ontvangen

Athanasia Solaki

Om 30 juli ik moest een paket ontvangen,ik heb de email gekregen dat mijn paket is bezorgd maar ik heb niets ontvangen. Athanasia solaki/nansi272015@outlook.com/beijerlandselaan 87e

Ik wil weten waar is mijn paket is en ik wil mijn paket ontvangen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een pakket die niet door u is ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als een pakket niet door u is ontvangen. Om te achterhalen waar het pakket is afgeleverd wil ik u adviseren om contact met de afzender op te nemen. De afzender kan als opdrachtgever een onderzoek bij ons laten instellen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.