Klacht POSTNL: Paket niet ontvangen

Klachtnummer
# 611884
Gebruiker
Athanasia Solaki
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Om 30 juli ik moest een paket ontvangen,ik heb de email gekregen dat mijn paket is bezorgd maar ik heb niets ontvangen. Athanasia solaki/nansi272015@outlook.com/beijerlandselaan 87e

Gewenste oplossing

Ik wil weten waar is mijn paket is en ik wil mijn paket ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een pakket die niet door u is ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als een pakket niet door u is ontvangen. Om te achterhalen waar het pakket is afgeleverd wil ik u adviseren om contact met de afzender op te nemen. De afzender kan als opdrachtgever een onderzoek bij ons laten instellen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen