Klacht POSTNL: PAKET NIET ONTVANGEN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 575798
Gebruiker
razvan701
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket naar de klant niet bezorgd en niets werkt ...telefoon niet , twitter niet in de tussen tijd mijn klant klacht . .MISSCHIEN HIER EEN REACTIE KRIJG

De oplossing

Duidelijke status van mij pakket en contact met mij opnemen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u nog geen reactie heeft gekregen, op het onderzoek naar uw pakket. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat mijn collega van de onderzoeksafdeling u gisteren om 9:21 een e-mail heeft gestuurd. Omdat de e-mail ook nog wel eens in de spam box belandt, raad ik u aan om deze ook te controleren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
razvan701
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een email gekregen met info die wist ik al .In de tussentijd klant vraag voor terugbetaling omdat de pakket meer dan 60 dagen onderweg is .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen