Klacht POSTNL: PAKET NIET ONTVANGEN

razvan701

Pakket naar de klant niet bezorgd en niets werkt ...telefoon niet , twitter niet in de tussen tijd mijn klant klacht . .MISSCHIEN HIER EEN REACTIE KRIJG

Duidelijke status van mij pakket en contact met mij opnemen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u nog geen reactie heeft gekregen, op het onderzoek naar uw pakket. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat mijn collega van de onderzoeksafdeling u gisteren om 9:21 een e-mail heeft gestuurd. Omdat de e-mail ook nog wel eens in de spam box belandt, raad ik u aan om deze ook te controleren.

razvan701
Ik heb een email gekregen met info die wist ik al .In de tussentijd klant vraag voor terugbetaling omdat de pakket meer dan 60 dagen onderweg is .