Klacht POSTNL: paket voor de deur

dbrevoord

Ik heb al vaker gehad dat paketjes voor mijn voordeur zijn gelegd.
Een paar paketjes heb ik nooit ontvangen hoewel op de site van postnl staat dat ze bezorgd zijn bij mij heb al rekeningen gehad van bedrijven over mijn bestellingen maar de paketjes heb ik nooit gekregen als ik daarover postnl opbel word ik afgescheept met het and woord sorry mevrouw dan moet u bij de verzender zijn. Dit vind ik ronduit asociaal!

Ik hoop dat de paketjes alsnog verzonden gaan worden of dat ik mijn geld van de nooit afgeleverde paketjes via postnl terug kan krijgen om mijn paketjes te kunnen betalen.

Geachte mevrouw Brevoord.

Indien er pakketten onbeheerd achter worden gelaten voor uw deur, dan is dat zeer kwalijk en absoluut niet de bedoeling! Ik ontvang graag de 3s-codes van die zendingen van u, met uw e-mailadres, zodat ik hier een melding van kan maken. Wat betreft het opnieuw verzenden of een vergoeding moet ik u helaas inderdaad naar de afzender verwijzen. Afhankelijk van de verzendwijze kan deze de schade bij ons verhalen.

Mena