Klacht POSTNL: paketje duurt langer dan een maand

# 292085
dje

goeie middag postnl ik wacht al meer dan 1 maand op mijn paketje terwijl hij gewoon in nederland is (in bijna 1 maand kan ik een wereld rijs doen) maar ja post nl heeft mijn paketje dus nog in nederland ergens vergeten ofzo dus bij deze mijn paketje wil ik voor 10-2-2018 in mijn huis zijn

sneller mijn paketje verzenden

Geachte heer/mevrouw Haarsma,

Ten eerste wil ik u bedanken voor uw bericht. Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat uw buitenlandse pakketje nog niet door u is ontvangen.

Er kunnen meerder verklaringen zijn waarom het pakket op zich laat wachten. Één daarvan is het inklaringsproces, waar aardig wat tijd overheen kan gaan. Een ander kan zijn dat wij niet de verantwoordelijke vervoerder zijn voor uw zending in het binnenland, waardoor we de huidige status van het pakket niet kunnen laten zien.
    Om u hierover te kunnen informeren, zouden we graag de buitenlandse referentie van het pakket ontvangen. Mogelijk is de zending bekend bij onze distributie.

Als laatste zou ik u graag de tip willen meegeven de website www.internationalparceltracking.com in de gaten te houden. U kunt de buitenlandse referentie invullen op de plek waar de 3S-code hoort te staan. Op het moment dat er een omnummering beschikbaar is, zult u dat hier vinden.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijk groet,

Tycho
    dje
    oke dank u wel dat u heeft gereageerd. op de tracer van postnl staat dat die al zinds 18 jan al bij postnl ligt.dus kunt u aub tegen uw medewerkers zeggen dat ze mijn paketje zo snel mogelijk willen soreteren en naar mijn huis willen kunnen brengen. alvast dank u wel
    Geachte heer/mevrouw Haarsma,

Zou ik in een reactie op dit bericht uw track & trace code mogen ontvangen, zodat ik met u mee kan kijken naar de huidige status?

Thera
    PostNL