Opgelost door POSTNL: Paketje nog steeds niet ontvangen

Rob

Ik zit nu al een week te wachten,op mijn kan door de brievenbus pakketje, dit is donderdag 7-1-2021 verstuurd, en zou zaterdag,bezorgt worden, met track en trace, dit ging tot de status,de bezorger is onderweg, goed, en laten, we hebben het niet gehaald, en dat kan, Maandag is er helemaal niks gedaan, en dinsdag,kwam er weer wat beweging, en kreeg ik weer,de bezorger is onderweg, en sávonds weer we hebben het niet gehaald, woensdag pressies het zelfde verhaal, nu Donderdag, nog steeds geen pakketje.

Ik zou graag mijn pakketje willen ontvangen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat het verwarrend is. Het brievenbuspakje is zaterdag op het juiste depot aangekomen bij jou in de buurt. Deze kwam echter te laat binnen om nog met een postbezorger mee te gaan. Zondag en maandag worden er geen poststukken afgeleverd; vandaar dat u toen ook geen vooruitgang zag. Ik zie inderdaad dat de bezorger gisteren (13-01) voor het eerst onderweg is gegaan; het is deze helaas niet gelukt uw zending te leveren. Ik verwacht dat u de zending nog gewoon in de bus krijgt deze week. Het is daarom raadzaam om het nog even af te wachten. Hopelijk valt ‘ie snel op de deurmat!

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Rob
Na de klacht, ging het snel 👍🏻