Klacht POSTNL: paketje verstuurd is niet aan gekomen bij ge adresseerde

Klachtnummer
# 175122
Gebruiker
peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

donderdag 29 juni bij de readshop slinge rotterdam zuid
een paket verstuurd naar wichink kruit twee wielers te
ds.e.kreikenlaan 2-4 8112ap Wesepe overijsel.nog niet
aan gekomen.

De oplossing

waar is het paket gebleven?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Grethe,

    Uit uw bericht begrijp ik dat tot op heden uw zending nog niet is aangekomen. Wat een vervelende situatie. Om te kijken naar de status van uw zending heb ik een trackingcode nodig.

    Heeft u het verzonden met code? Dan kunt u de code terugvinden op uw verzendbewijs. Deze ontvang ik graag.
    Is het verzonden als briefpost (zonder code) dan is de zending helaas niet te traceren.

    In afwachting verblijf ik.


    Met vriendelijke groet,

    Nans
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen