Klacht POSTNL: paketjes komen maar niet

m.h.c snel

paketjes komen maar niet aan wacht al ruim een week wordt steeds uitgesteld

hun werk doen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat deze pakketten vertraagd zijn geraakt en dat u deze nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de Track & Trace codes van deze pakketten?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.