Klacht POSTNL: Pakje bezorgd zonder dat er gekeken wordt of diegene thuis is.

Pakjeontvanger#66

Pakket bezorger legt pakje voor de voordeur neer terwijl ik niet thuis ben. Ligt dus de hele dag buiten op de grond. Kan echt niet

Dat men in ieder geval kijkt of diegene die t pakje besteld thuis is anders aflevert bij een agentschap.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de door u te ontvangen zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u ontzettend baalt van het handelen van de bezorger. Dit is ook absoluut niet de bedoeling en mag dan ook zeker niet voorkomen. Mijn excuus dat dit in uw geval wel zo is gelopen. Ik wil uw klacht graag bij de juiste persoon neerleggen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - Uw e-mailadres.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Pakjeontvanger#66