Klacht POSTNL: Pakje bezorgd zonder dat er gekeken wordt of diegene thuis is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 487103
Gebruiker
Pakjeontvanger#66
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket bezorger legt pakje voor de voordeur neer terwijl ik niet thuis ben. Ligt dus de hele dag buiten op de grond. Kan echt niet

De oplossing

Dat men in ieder geval kijkt of diegene die t pakje besteld thuis is anders aflevert bij een agentschap.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van de door u te ontvangen zendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u ontzettend baalt van het handelen van de bezorger. Dit is ook absoluut niet de bedoeling en mag dan ook zeker niet voorkomen. Mijn excuus dat dit in uw geval wel zo is gelopen. Ik wil uw klacht graag bij de juiste persoon neerleggen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pakjeontvanger#66
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen