Klacht POSTNL: Pakje blijft al meer dan 3 maanden hangen bij NLAMSA

Klachtnummer
# 370083
Gebruiker
Harley1959
Datum
2 reacties

Details

Klacht

DE KLACHT
Ik heb een pakje uit Rusland met trackingnummer dat blijft hangen bij NLAMSA. Ik heb een paar keer geprobeerd via telefoon het te achterhalen echter niemand kan mij verder helpen. Zoals hieronder aangegeven is het al vanaf 04-03-2019 in Holland

Dutch Post
Processing in Netherlands
04 March 2019, 16:56 NLAMSA, Netherlands
Russian Post
Released from Russia
26 February 2019, 08:17 102972, Марушкинское
Arrived at the local distribution center
26 February 2019, 08:14 102975, Марушкинское
Released by custom house
24 February 2019, 04:47 102972, Марушкинское
Handed over to the customs
24 February 2019, 04:46 102972, Марушкинское
Arrived at the customs of Russia
24 February 2019, 02:11 102972, Марушкинское
Arrived at the local distribution center
23 February 2019, 18:18 102975, Марушкинское
Departed from local distribution center
23 February 2019, 16:45 108960, Марушкинское
Arrived at the local distribution center
23 February 2019, 06:22 108960, Марушкинское
Sorting complete
22 February 2019, 18:21 121069, Москва
Arrived at the Post office
22 February 2019, 14:06 121069, Москва
Small packet355 g

Gewenste oplossing

Pakje vinden en bij mij afleveren

2 reacties

  1. Auteur
    Harley1959
    Datum
    Hoor graag of de klacht is aangekomen en of er iets te melden valt.
    Vr gr J.H. van der Veen
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb even met uw meegekeken en zie dat wij dit pakket nooit hebben ontvangen. Ik heb om deze reden hier geen verdere informatie over. U kunt het beste contact opnemen met de afzender, die kan hier als opdrachtgever een melding van maken bij de postorganisatie die het heeft verzonden. Hopelijk weet je dan snel meer.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen