Klacht POSTNL: pakje door bezorger voor deur gelegd bij thuiskomst pakje weg

natasheijblom

Een medewerker van post.nl heeft een pakje bij mijn voor de deur gelegd terwijl ik niet thuis was .
Bij thuiskomst was dit pakje weg .
Ik heb de afzender gebeld die vertelde mijn dat er voor getekend was maar.
Maar mijn man was op vakantie en ik met mijn kinderen weh .
Ik heb het pakje nooit ontvangen maar post.nl vertelde de afzender dat ik hem alsnog gehad heb en dat de bezorger alles geregeld heeft niet dus ik zit nu zonder pakje en met rekening

Ja ik wil natuurlijk mijn pakketje en dat de rekening betaald word

Geachte mevrouw Heijblom, Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending zoek is doordat de bezorger het niet bij u heeft afgeleverd maar gewoon op de stoep heeft neergelegd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie in mijn systeem dat hier al een onderzoek naar liep, ik heb een nieuwe actie uitgezet want u heeft uw zending nog steeds niet terug.
    Wat u altijd kan doen is contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenserviceMet vriendelijke groet,
    Marijke
    natasheijblom
    Ik vind het heel slordig dat de afzender een fout van de bezorger moet oplossen .
    Een excus vanuit jullie kant zou wel netjes zijn en zeker door de bezorger .
    Hoe jullie dat doen laat ik aan jullie over schriftelijk vind ik dat niet netjes
    Geachte mevrouw Heijblom,Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent, uiteraard onze excuses voor het onbeheerd achterlaten van het pakket door onze chauffeur. Het is grondig met hem besproken en zal uiteraard niet weer gebeuren.
    Inmiddels is er al wederzijds contact geweest met de afzender en hebben we geconcludeerd dat er wel een handtekening is gezet voor dit pakket. Hierom is besloten het onderzoek te sluiten.
    Ik zie dat u meerdere malen heeft aangegeven behoefte te hebben aan telefonische excuses van de kant van de bezorger. Het is echter niet mogelijk om dit te regelen, het spijt me. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
    Meryl
    Klantenservice PostNL