Opgelost door POSTNL: Pakje door PostNL voor de deur gedumpt en onbeheerd achtergelaten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 463900
Gebruiker
Harry V
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Twee weken geleden: pakje door PostNL voor de deur gedumpt en onbeheerd achtergelaten. Beterschap beloofd. En nu gaan gewoon op herhaling. Weer een pakje voor de deur gedumpt door PostNL en onbeheerd achtergelaten!!! Er was (twee weken geleden) toegezegd het 'pakje-dumpen' met de betreffende medewerker te bespreken... is niet gebeurd of dit was weer een andere onopgevoede medewerker.

Gewenste oplossing

Pakjes persoonlijk overhandigen, en in Coronatijden: bezorger die op gepaste afstand wacht tot de deur geopend wordt. Een heel normaal verlangen lijkt me overigens...
Geboden oplossing
Of het opgelost is (2 maal een pakje onbeheerd achtergelaten door bezorger) moet in de toekomst blijken. Maar na het bericht van PostNL dat dit besproken is met de bezorger ga ik er - optimist als ik ben - van uit dat het niet meer zal gebeuren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Harry V
    Datum
    De code moet zijn: 3SFEVC10146553
  3. Auteur
    Harry V
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Harry V
    Datum
    Ik heb inmiddels de code doorgegeven als 'verstuur als privébericht'.
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor de betreffende code. Ik heb de klacht ingediend en doorgestuurd zodat het besproken wordt. Hopelijk is het nu echt klaar. Mocht het onverhoopt tóch nog voorkomen, wilt u het ons dan alsnog laten weten?

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen