Opgelost door POSTNL: Pakje door PostNL voor de deur gedumpt en onbeheerd achtergelaten

content Opgelost
Harry V

Twee weken geleden: pakje door PostNL voor de deur gedumpt en onbeheerd achtergelaten. Beterschap beloofd. En nu gaan gewoon op herhaling. Weer een pakje voor de deur gedumpt door PostNL en onbeheerd achtergelaten!!! Er was (twee weken geleden) toegezegd het 'pakje-dumpen' met de betreffende medewerker te bespreken... is niet gebeurd of dit was weer een andere onopgevoede medewerker.

Pakjes persoonlijk overhandigen, en in Coronatijden: bezorger die op gepaste afstand wacht tot de deur geopend wordt. Een heel normaal verlangen lijkt me overigens...
Of het opgelost is (2 maal een pakje onbeheerd achtergelaten door bezorger) moet in de toekomst blijken. Maar na het bericht van PostNL dat dit besproken is met de bezorger ga ik er - optimist als ik ben - van uit dat het niet meer zal gebeuren.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    De code moet zijn: 3SFEVC10146553
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Harry V
    Ik heb inmiddels de code doorgegeven als 'verstuur als privébericht'.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de betreffende code. Ik heb de klacht ingediend en doorgestuurd zodat het besproken wordt. Hopelijk is het nu echt klaar. Mocht het onverhoopt tóch nog voorkomen, wilt u het ons dan alsnog laten weten?

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice