Klacht POSTNL: Pakje is retour naar afzender omdat ons adres niet zou bestaan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 406507
Gebruiker
D. van der Hoff
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na de vorige klacht vandaag opnieuw een probleem met de bezorging. Teamleider van PostNL zou met medewerkers praten over de problematische bezorging op ons adres. Dat heeft dus geen effect gehad.
Track &tracecode van het pakje dat nu niet bezorgd is: 3SOPKA3471193 . Deze keer hebben ze het pakje teruggestuurd naar de afzender omdat ons adres niet bestaat volgend PostNL. Hoe kom ik dan in vredesnaam aan mijn pakje?

De oplossing

Een definitieve oplossing bieden die wel werkt. En daarnaast een contactpersoon waar ik direct de klacht kan bespreken net als bij de collega’s van de brievenbuspost.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u denkt dat uw pakket onterecht retour is gestuurd. Dit is helaas niet in te zien. De retourscan is een vrij algemene scan die ook een andere reden zou kunnen hebben. De werkelijke reden van retour staat aangegeven op het pakket zelf en is inzichtelijk voor de afzender. Als de reden van retour inderdaad onjuist is, kan de afzender contact met PostNL opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. van der Hoff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen andere oplossing aangeboden dan dat de afzender contact miet opnemen. Dat is al gebeurd. Het pakje jojoot sindsdien steeds op en neer tussen distributiecentrum, afzender, zwart gat van PostNL en weer terug. Een standaard antwoord voor een bloody ingewikkeld probleem. Dat gaat niet werken. De afzender en ik worden er helemaal Gallisch van.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?